Princess 240301 Koffiezetapparaat Toscana zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 240301 Koffiezetapparaat Toscana zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

Thijs uit Venlo 13-06-2012

Heb dit apparaat nu 1,5 jaar in bezit. Ziet er mooi uit, koffie is redelijk heet, schenken zonder knoeien gaat NIET. Drink je iedere dag koffie? Koop een andere machine. Wil je een mooi apparaat met redelijke kwaliteit? Prima keuze. Ook de kan is van RVS en breekt dus niet zo snel. Gekocht bij een bekende winkelketen met gratis diner bon, dus qua aankoop geen slechte keuze, prijs waarvoor ik hem zou kopen willen kopen is 15 tot 20 euro, 39,95 euro is hij zeker niet waard.

Ben boss 13-11-2011

Evenkoffiezetten kun je vergeten, want met dit apparaat duurt het, ook na ontkalken, bijna 20 minuten. Regelmatig blokkeert de kandeksel en stroomt de boel over ipv in de kan. Met schenken knoei je altijd. Kortom een waardeloos apparaat

Koffiecoach 02-11-2011

Uitstekende service bij Princess, na klachten over lekken van kan binnen enkele dagen een nieuwe ontvangen. Men vroeg zelfs niet naar een bonnetje. Helaas is het probleem niet opgelost: druppelstop en bovenkant deksel zijn beide van hard plastic en sluiten daardoor niet goed af. De helft van de koffie komt zodoende niet in maar buiten de kant terecht. Een siliconenringetje zou wonderen doen.
Water in het reservoir schenken: alleen mogelijk bij volledige concentratie, dus na de eerste koffie. Tja.

JoostArnold 27-10-2011

We zijn dit onding nu echt zo beu dat we een andere gaan halen. Waterreservoir vullen is een uitdaging. Water loopt nooit helemaal door. Kan lekt. En dit was allemaal al vanaf de eerste dag dat we hem hadden. Ik geef op alle onderdelen een beoordeling van 2 maar eigenlijk is zelfs dat al te veel.

Mysiff 18-09-2011

Dit koffiezetapparaat is een RAMP.

Het ziet er mooi uit, maar het gebruiksgemak is minimaal.
De kan lekt aan alle kanten, het schenken gaat niet zonder morsen (doen we dus boven de wasbak).
Niet al het water druppelt door, dus voor elke zetbeurt, even het apparaat ondersteboven houden om het water van de vorige keer eruit te halen.
We zijn nu op zoek naar een nieuw apparaat!

moeder01 31-08-2011

Dit apparaat gekocht om zijn mooie uiterlijk en we wilden graag een koffiezetter met thermoskan, die hadden we hiervoor ook maar die ging na 12 jaar stuk.

Wat een onding en een miskoop. Ik krijg het water er lastig in en met het inschenken van de koffie, wat we inmiddels standaard boven de gootsteen doen, lekt de kan, tenzij ik de dop er af haal maar dan morst het omdat er te veel uit komt.

In januari gekocht maar nu aan het zoeken naar een andere. Wat een ergernissen.

koffiecoach 13-07-2011

Water schenkt onhandig in, veel kans op morsen.
Erger: de druppelstop sluit niet goed op de deksel van de thermoskan, met als gevolg dat de helft van de koffie buiten de kan terecht komt.
Advies: zonder oplossing hiervoor niet kopen.

pev63 20-06-2011

We hebben deze gekocht voor de uitstraling en de thermoskan.
Maar in het gebruik een grote miskoop.
Tijdens het koffiezetten gaat deze meerdere malen uit en moet steeds opnieuw aangezet worden.
Vaak overlopen van de koffie door verstopping van de deksel. Moeilijk water bijvullen door de smalle bovenkant.
Koffie koelt heel snel af.
Ook als de deksel op slot staat kan je de koffie gewoon inschenken.
Heet inschenken moet boven de gootsteen anders heb je een natte kledder boel op de aanrecht.

naam2808 16-06-2011

Het vullen met water is al een probleem. Het deksel van de kan lijkt regelmatig verstopt te zitten waardoor de boel overstroomt. In één keer koffiezetten is ook een probleem. Het apparaat moet regelmatig aan en uit gezet worden en de kan lekt vreselijk bij het schenken. Kortom een grote miskoop.

borsjea 06-05-2011

---------- update review 06-05-2011 ----------
Wij zijn weer een aantal weken verder. De frustraties en iritaties met dit apparaat worden steeds groter, er komt een moment dat we dit ding van 6 hoog naar beneden gooien. Het gebeeurt zelde dat het water in één keer in het geheel doorloopt. Vandaag 4 kopjes koffie gezet, we moetse het apparaat 4 keer uit en weer aan zetten om al het water door te laten lopen. Het is jammer een apparaat wat vormgeving er mooi uit ziet zo waardeloos is een absolute miskoop, heb in het verleden met goedkopere apparaten betere koffie gezet e jaren plezier van gehad, deze princess is helaas alleen maar een bron van ergenis

---------- oude review 12-04-2011 ----------
Wat vormgeving betreft een mooi apparaat voor een leuke prijs, en daat houdt het helaas dan ook bij op.
Koffiezetten is een ware hel, apparaat stop met halverwegen, niet al het water loopt door, schakelaar uit en weer aan en het koffie zetten gaat verder.
Dachten eerst dat dit aan ons exemplaar lag, apparaat omgeruild helaas waren de problemen daarmee niet weg.
Koffie is ook niet echt heet en blijft ook niet warm in de thermoskan. Mijn advies niet kopen

3011 12-04-2011

Ben 30 jaar getrouwd en heb al een aantal koffiezet-
apparaten versleten.Maar dit is het slechtste apparaat
wat ik ooit heb gehad.Over het uiterlijk valt niks te zeggen ziet er mooi uit, maar dan heb je het ook gehad.
Het waterreservoir is erg smal,de koffie niet erg warm,en bij het inschenken moet je de vaatdoek erbij houden want koffie loopt langs kan en je tafel of vloer zit onder. Heb met Princess gemaild, en een gratis nieuwe kan gekregen,weer hetzelfde probleem.
Terug naar Blokker, kon een nieuw krijgen,maar heb er
10 euro bij gedaan en de Philips HD 7546 gepakt. Was nu voor 39,95 bij Blokker en kwam hier bij kieskeurig
als 8.5 uit de bus.

piet1948 11-04-2011

Sinds enkele weken dit apparaat in het bezit.
Het vullen met water is al een opgave, hele smalle langwerpige vulopening. Maakt veel lawaai bij het koffiezetten. Te kleine schenkopening, komt bijna niets uit. De koffie is lauw.